Puste foldery
0Mam taki problem, mój Outlook 2016 przestał widzieć zawartość folderów poczty. Ogólnie działa, wysyła wiadomości, ale nie pokazuje żadnych wiadomości w folderze Wysłane, Odbiorcza, etc.
Wystąpił błąd, spróbuj ponownie!
-
Puste foldery
0Celem usunięcia usterki można:
1. Utworzyć nowy plik *.ost
W tym celu należy:
- wyłączyć aplikacje Outlook i Skype
- zmienić nazwę pliku *.ost, który znajduje się w lokalizacji: C:\Users\\AppData\Local\Microsoft\Outlook-
- ponownie uruchomić wyłączone aplikacje i zweryfikować poprawność wyświetlania
2. Jeżeli pkt. 1 nie przyniósł pożądanych skutków należy przeinstalować pakiet Office
W tym celu należy:
- odinstalować Pakiet Office,
- zmienić nazwy poniższych katalogów:
C:\Users\\AppData\Local\Microsoft\Outlook
C:\Users\\AppData\Roaming\Microsoft\Outlook
Np. dodając do nazwy katalogu „.old”
C:\Users\\AppData\Local\Microsoft\Outlook.old
C:\Users\\AppData\Roaming\Microsoft\Outlook.old
- zmienić nazwy poniższych kluczy w rejestrze:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office
Np. dodając do nazwy „.old”
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office.old
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office.old
- zalogować się do usługi Office365 i zainstalować najnowszą wersję pakietu Office
- skonfigurować ponownie aplikację Microsoft Outlook
- jeżeli wszystko działa poprawnie, zostały zachowane wszystkie dane, można usunąć katalogi i klucze ze zmienionymi nazwami, ale nie trzeba, mogą pozostać jako backup.